19 Mayıs 2012 Cumartesi

ARTAN PİLAVDAN BÖREK ve DOSTLUK BİLDİRİMİ

ARTAN PİLAVDAN BÖREK ve DOSTLUK BİLDİRİMİ Bizimkiler kalan pilavı ısıtıp yemeyi sevmezler.Ben genelde ertesi güne kalacak kadar pilav yapmam ama eger yaptıysamda kalan pilavdan börek yaparım.Geçen gün havuçlu pilav yapmıştım.Biraz fazla yapmışım hemen ertesi gün börek yapmak şart oldu. İşte malzemeler:

MALZEMELER:
  • 6 adet yufka
  • artan pilav veya haşlanmış pirinç
  • süt(yufkaların ara katlarına ve üstüne sürmek için)
  • sıvıyag(yufka ara katlarına ve üstüne sürmek için)
  • az yogurt(üstüne sürmek için)
  • yarım şişe soda(üstüne dökmek için)


Eger artan pilavınız yoksa bir miktar pirinci pilav yapar gibi pişiriyorsunuz.(içine tuz ve karabiber koyarsanız daha güzel olur.)Altı yaglanmış tepsiye birinci kat yufka serilir ve üzerine sıvıyag ve süt karışımından sürülür.2.yufaka da serilip yine sıvıyag süt karışımı gezdirilir.3.yufka serilir ve üstüne artan pilav yayılır.Diger yufkalara da aynı işlem uygulandıktan sonra en son yufkanın üzerine de sıvıyag,süt ve az yogurt karışımı sürülüp sonra üstüne yarım şişe soda dökülür ve dilimlendikten sonra 180C önceden ısıtılmış fırında üstü kızarıncaya kadar pişirilir.

Afiyet olsun.


ARTAN PİLAVDAN BÖREK ve DOSTLUK BİLDİRİMİ Dostluk bildirimini bana gönderen arkadaşım ahsen58'e teşekkür etmek istiyorum.Bu blog sayesinde çok güzel insanlarla tanıştım.Şahsen tanışma fırsatım olmamış olsa da hepinizi çok seviyorum.Bu bildirimi bütün blog arkadaşlarıma yolluyorum.ARTAN PİLAVDAN BÖREK ve DOSTLUK BİLDİRİMİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...