19 Mayıs 2012 Cumartesi

OGLUMUN DOĞUM GÜNÜ,GÖLCÜK,AMASRA,AMASRA SALATASI ve ADAPAZARI

İşte hanıml
OGLUMUN DOĞUM GÜNÜ,GÖLCÜK,AMASRA,AMASRA SALATASI ve ADAPAZARIOglumun dogum günü için Bolu'ya gittigimizi yazmıştım dün.İşte fotograflar.Oglum 3 yaşına girdi.Koskoca 3 yıl hani hep derler ya nasıl geçti anlamadım diye gerçekten öyleymiş.Efe ile geçirdigim hergün,her saat ve hatta her dakika benim için yaşamıma sunulmuş muhteşem bir ödül.Oglum,güzel bebegim senin varlıgınla dünyamız şenlendi,hayatımız farklı bir anlam kazandı.Bazen beni kızdırsan da sen dünyanın en güzel varlıgısın.İyi ki varsın bebegim.Hani kollarını açıp annem seni dünyalar kadar seviyorum diyorsun ya,benim sana olan sevgim ise sonsuz ve tarifi imkansız.SENİ SEVİYORUM BALIM.Dogum günün kutlu olsun.Saglıklı,mutlu...güzel yıllar diliyorum bebegim.

OGLUMUN DOĞUM GÜNÜ,GÖLCÜK,AMASRA,AMASRA SALATASI ve ADAPAZARIBolu'ya gittigimizin ertesi gün Efenin istegi dogrultusunda Bolu Gölcükte piknige gittik.Gölcük bence muhteşem bir yer.Eger gitmediyseniz muhakkak yolunuz düşerse ugrayın derim.
OGLUMUN DOĞUM GÜNÜ,GÖLCÜK,AMASRA,AMASRA SALATASI ve ADAPAZARISonra ki gün Amasra'ya balık yemege gittik.Amasra'yı uzun yıllar önce görmüştüm ben.O zamanlar daha bakirdi.Ama yine de muhteşem manzarası karşısında hayran kaldım.Denize bakan evlerin manzarasını görünce insan şu evlerden biri benim olsa diye düşünmeden edemiyor.Amasra görülmesi gereken bir yer.
OGLUMUN DOĞUM GÜNÜ,GÖLCÜK,AMASRA,AMASRA SALATASI ve ADAPAZARI Ve meşhur Amasra salatası.Sadece görüntüsü ile degil tadı ile başlıbaşına bir şaheser.İçin de ne mi var kısaca herşey demekle yetinecegim.Bu gördügünüz salata tabagı insanı balık olmadan da doyurmaya yeter bence.Oranın en meşhur balık lokantası Mustafa amcanın yeri çok güzel.Yolunuz düşerse demeyecegim Amasra için çünkü rotanız direkt Amasra olmalı.

OGLUMUN DOĞUM GÜNÜ,GÖLCÜK,AMASRA,AMASRA SALATASI ve ADAPAZARIVe daha ertesi gün Adapazarı.Adapazarı da güzel bir yer.Çarşısı dışında pek dolaşma şansımız olmadı çünkü yagmur yagıyordu.Ama görülmesi gereken bir şehir bence.Bu arada küçük bir not giyim,kozmetik......ve diger ürünler baya bir uygun fiyata satılıyor o çarşılarda. OGLUMUN DOĞUM GÜNÜ,GÖLCÜK,AMASRA,AMASRA SALATASI ve ADAPAZARI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...