27 Mayıs 2012 Pazar

Hasta Yemekleri Fırında Yumurta

Hasta yemekleri, güncel tarifler
Fırında Yumurta
Kızıma hamileliğimde cinsiyeti belli olduğu zaman doktorum "kız çocuğu olan anneler şanslı anneler " demişti hiç unutmuyor. Sağlıklı bir çocuğa sahip olmak, hayatınızdaki en büyük değer eminim bu tüm anneler için böyle.

Kızım büyüdükçe bu sözün anlamını, onun benim yaşamıma kattığı değeri daha çok anlıyorum. Benimle paylaşımları artıkça, konuşacaklarımızın paydası büyüdükçe nasıl keyif alıyorum bilemezsiniz. Bana cıvıl cıvıl, hilesiz baktıkça, " seni seviyorum " dediğinde bunun sözde değil özde olduğunu bilince ne kadar mutlu olduğumu gerçek anne olanlar bilirler eminim.
Fırında yumurtayı da ikimizin birlikte olduğu, saatlerce oturup onun okul sohbetlerini keyifle dinlediğim bir pazar sabahı hazırlamıştım. Umarım hayat onlara en güzel şeyleri gösterir , iyi ve doğru insanlarla karşılaştırır.
Fırında Yumurta

Gereken Malzemeler:
(Tüm malzemeler kişi sayısı kadar alınacak)
Yumurta
Orta boy domates
Kırmızı , yeşil biber
Taze soğan
Tulum veya kaşar peyniri
Sufle kabını yağlamak için tereyağı
Hazırlanışı :
Sufle kabının dibini küçük bir parça tereyağı ile yağlayın.
Domatesi küp küp doğrayıp kabın altına yerleştirin.

Aralarına yine küp küp doğranmış peynirleri serpin.

Biberleri ve soğanı halka halka dilimleyip domateslerin üzerine koyun.

En üste taze, sarısı dağılmayan yumurtayı kırın.

İçinde sıcak su bulunan bir tepsiye sufle kaplarını yerleştirin.(Kaynar su sufle kaplarının içine girmemeli).

200 derece önceden ısıttığınız fırının üst rafına tepsiyi yerleştirin.

Yaklaşık 7-8 dakika sonra yumurta katı kıvamda pişecektir.

Dilerseniz üzerine karabiber, kırmızı biber gibi baharatlarda ilave edebilirsiniz.

Fırında Yumurta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...