26 Ağustos 2012 Pazar

etli pırasalı kereviz yemeği


etli pırasalı kereviz yemeğiKerevizi özlediğimdenmidir yada gerçekten çok lezzetli olduğu için mi karar veremediğim çok tatlı pırasalı kereviz yemeğim..  Yola, çocuklara pırasa yedirmek amaçlı çıksamda ben çok beğendim onlarda en azından suyuna ekmek banarlar faydalarından yararlanırlar diye düşündüm amacıma da ulaştım.. 1 kilo pırasadan 3 yemek yapmıştım ilki kıymalı pırasa hemencik iki tane pırasadan pişirdim öğlen yemeğimiz olmuştu. Sonra bu kerevzli olanı pişirdim sonuncusuda nohutlu olanı onuda yarın paylaşırım artık.. sevgiyle, afiyetle hoşcakalın..
malzemeler1 tane kereviz (500gr.dı)2 tane pırasa1 tane büyük kurusoğan250 gr kuşbaşı et1 yemek kaşığı salça1 tane patates1 tane havuç3 yemek kaşığı zeytinyağtuz
hazırlanışıSoğanı yemeklik  havucu küp  doğrayın zeytinyağında beraber soteleyin kuşbaşı etleri ilave edin kavurun üzerine salçayı ekleyip kokusunu verene kadar çevirin. Kereviz ve patatesin kabuğunu soyup yıkayın küp küp doğrayın pırasayı halka halka doğrayıp hepsini yemeğe ilave edin sebzelerin hizasına kadar su koyun tuzunu ekleyin. Orta ateşte pişirin.

pırasalı kereviz yemeğietli pırasalı kereviz yemeği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...