24 Haziran 2012 Pazar

ANILARDA DEĞİL KAŞIKLARDA YAŞASINLAR YAZI DİZİSİ

Evet hala yemek pişirmiyorum :)
Geçen pazar yaptığım domatesli pilavı saymazsak mutfakta Aras'a mama ve sebze çorbası pişirmekten, elma-armut rendelemekten öteye gitmiyor faaliyetlerim...Zaten iğrenç olan İstanbul trafiği, bu sene iyiden iyiye arap saçına dönünce eve gitmem sekizi buluyor ve anneciğimin pişirdiklerini afiyetle tüketiyorum :)
Pişirmiyorum ama yazıyorum :) Ajanda'da hala aktifliğimi korumaya maksimumda özen gösteriyorum.
Dün yayınlanan yazımda ise bir dizi başlatma kararı aldım... Yöresel yemekler dizisi.. İlk olarak çorbalar üzerine bir girişimim oldu. Burada amacım interaktif bir süreç yürütmek. Sizlerin yörelerinize ait lezzetleri derleyip, Ajanda okurları ile paylaşmak.
Siz de yöresel yiyeceklerinizi Ajanda takipçileri ile paylaşmak isterseniz lütfen bana fotoğrafı ile tarifinizi iletin. Tabii kişisel bilgilerinizi de .. (İsim/varsa blog vb)
yemekbahane@gmail.com adresine emaillerinizi bekliyorum.
ANILARDA DEĞİL KAŞIKLARDA YAŞASINLAR YAZI DİZİSİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...