19 Nisan 2012 Perşembe

Soğuk Yoğurt Çorbası

Soğuk Yoğurt Çorbası
Uzun zamandır boşladığım bloguma sıcak geçen şu günlere serinlik verecek bir çorba ile kaldığım yerden devam etmek istedim.
Önümüzdeki hafta tatile çıkmadan önce en azından bir kaç tarifle sizlerle birlikte olmak niyetindeyim , umarım tembelliğim devam etmezde niyetim gerçekleşir:-)

Malzemeler ;
1 çay bardağı buğday yarması ( aşurelik buğdayda olur ) - yarma çok çabuk haşlanıyor
1 çay bardağı nohut - daha önceden haşlanıp dondurulmuş nohut her türlü yemeğe kolaylık sağlıyor.
1 su bardağı yoğurt
tuz , kırmızı pul biber , zeytinyağı

Haşlanmış yarma ve nohutu soğuk sudan geçirdikten sonra su ile biraz yoğunluğunu aldığımız yoğurdun içine katıp istenildiği kadar tuz ilave edip karıştırıyoruz. Servis yaparken zeytinyağına eklediğimiz nane ve pulbiber ile üzerini süsleyip servis yapıyoruz.

Not : o anda dereotum olmadığı için ben koymadım ama bir tutam doğranmış dereotu da çok yakışacaktır.

Sağlıcakla kalın.Soğuk Yoğurt Çorbası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...