19 Nisan 2012 Perşembe

Minik Pizzalar

Haftasonu öğleden sonra çayı için hazırladığım ve tam tepsi hamuru açamadığım için minik ismini alanlar pizzalarım:-)

Aslına bakarsanız bu şekilde olmaları görünüm ve porsiyon açısından çok güzel oldu ama emeği diğerinden epey fazla oldu , tek tek malzemeleri yerleştirmek epey yorucuydu:-))


Minik Pizzalar


















Fazla uğraşmamak adına hamuru Dr. Oetker'in Pizza Un'u ile hazırladım .Nasıl hazırlanacağına dair bilgi üzerinde belirtildiği için tekrar etmeye gerek yok ama su ve sıvı yağ ilave etmekten ibaret.Tüm tepsiyi hamur ile kaplamak yerine , merdane ile açtığım hamuru yukarıdaki fotoğrafta görüldüğü gibi geniş ağızlı bardak ile kestim.

Minik Pizzalar


















Çıkarttığım daireleri yağladığım fırın tepsisine dizdim , üzerlerine paketten çıkan sosu hazırlayıp sürdüm. Daha sonra sırasıyla ; çok küçük parçalar haline doğranmış kaşar peyniri , ince dilimlenmiş sucuk ya da sosis , bir kaç dilim yeşil zeytin , çok küçük doğranmış domates ve en üste ince ince rendelenmiş kaşar peynir koydum .

Minik Pizzalar

Daha önceden ısıtılmış olan fırında yaklaşık 170 derecede kızarana kadar pişirdim. ( pakette 200 derecede pişirin diyor , ama benim pizzalarım ince olduğu için kuruyup çok kızarmasın diye ben ısıyı düşürdüm)

Sağlıcakla kalın.

Minik Pizzalar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...