19 Nisan 2012 Perşembe

Kiralık Helikopter

Merhaba Ben Ali Osman. Gizli bir ajanım. Arkasında olduğum çok önemli bir cinayet olayı var. Bu cinayetin 2 şüphelisi var. Fakat ortada en ufak kiralık uçak bir kamera kaydı bile yok. Şüphelilerden Biri uçak kiralaması, kiralık helikopter işleriyle uğraşan Abdullah, diğeri helikopter kiralama ve helikopter turu yapmakla uğraşan Fikret. Sabah uyanıp dışarıya çıktım. Biraz dolaşıpuçak ve helikopterler ile ilgili dergiler aldım. Tabi ajan olduğumuz için çevremiz geniş. Bu tür işlerden anlayan Ali Mesut'u arayıp bana bazı bilgiler vermesini istedim. Sağolsun bana uçak kiralamajet kiralamahelikopter kiralama gibi konularda bilgi sahibi olmamı sağladı. Arabama atladığım gibi kiralık uçak işi yapan Kamil'in yanına gittim. Ali Mesut'tan öğrendiğim uçak ve jet kiralamayla ilgili bilgiler sayesinde Kamil'le kısa sürede sohbeti kurdum. Kamil, ilk izlenimime göre rahattı. Yani cinayet işlemiş biri gibi değil.
Sıra, helikopter kiralayan ve helikopter turu yapan Fikret'teydi. Onun yerini aradım aradım fakat birtürlü bulamadım. En sonunda çevredekiler sayesinde helikopter kiralamacısı Fikret'in yanına gittim. Onunla da konuştum helikopter kiralama ve helikopter turları hakkında. Fakat Fikret'in morali biraz bozuk gibiydi. İlk izlenimime göre helikopter kiralama işiyle meşgul olan, 39 yaşındaki Fikret bu cinayetin faili gibiydi. Ertesi sabah uyanıp tüm olasılıkları değerlendirmeye başladım. Bir tarafta kiralık uçak işi yapan, neşeli Kamil. Bir tarafta helikopter kiralama işi yapan, mutsuz Fikret. Tekrar arabama bindim ve arkadaşım dedektif Ethem'in yanına gittim. Olayı anlattım. Bana yardımcı olacağını söyledi. Arabaya bindik ve Kamil'in yanına gittik. Ethem'de Kamil'le uçak kiralamajet kiralama gibi konularda konuştu. Kamil'in bu kez neşesi yoktu. Bizi müşteri sandığı için zorla gülüyordu.

Arkadaşım Ethem'le birlikte kiralık uçak yerinden ayrılıp, helikopter kiralama yerine geldik. Ethem, Fikret'le de konuştu. Meğersem Ethem, bir zamanlar helikopter turlarına çok meraklıymış. Fikret'in hali yine aynıydı, mutsuzdu. Neyse, oradan da ayrıldık ve Ethem'le karar verdik.  Ethem'de benim gibi, Fikret'ten şüpheliydi. Ethem'in evine gittik ve Ethem arabasını aldı. O, helikopter kiralamacısı olan Fikret'in yakınlarında bir yerde beklemeye başladı. Bende Kamil'in uçak kiralamacı yerinin önünde bekliyordum. Akşam olduğunda Kamil eve gitti. Ethem'i aradım orada durumlar nasıl diye.
Fikret'in de eve gittiğini söyledi.  Fakat Kamil, eve gittikten 15 dakika sonra yola çıktı. Uzaktan takip ediyordum. Yaklaşık yarım saat sonra Kamil, bir mezarlığın girişine geldi. Aynı zamanda Fikret'te oradaydı. Anında yakaladık, suçlarını  itiraf ettiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...